Job 36 van 98


Report this listing

Solliciteren



aministratieve bediende HR|Voltijds|NL-FR


Functie

Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, waaronder het administratief opvolgen van searches, verwerken van in- en uitdiensttredingen van personeel en uitvoeren van personeelsgerelateerde taken. Daarnaast bied je administratieve ondersteuning aan het Finance Team en werk je nauw samen met de HR Coordinator voor bv. het uitschrijven en posten van vacatures, contacten met selectie partners,... Ten slotte rapporteer je rechtstreeks aan de Finance & Administration Manager.

Jouw profiel

Wie ben jij?
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma.
  • Je bent sociaalvaardig en een sterke communicator.
  • Je bent een discreet en betrouwbaar persoon.
  • Je bent sociaalvaardig, resultaatgericht en pragmatisch.
  • Je hebt en heel goede kennis Nederlands aangevuld met een goede basis Frans en Engels.
  • Je hebt goede kennis van Excel, Word en Powerpoint.


  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)

Aanbod

Het is een boeiende, afwisselende functie waar je ruimte krijgt voor initiatief en zelfontplooiïng. Je krijgt zelfstandigheid bij de uitvoering van je job. Je komt terecht in een bedrijf met een informele en open werksfeer in een team van gedreven collega's.
Wij bieden jou een contract van onbepaalde duur in een 39 uren week met 6 ADV-dagen. Het loon wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering en ecocheques.
Bij het behalen van de vooropgestelde resultaten wordt er een bonus uitgekeerd.

Is deze job iets voor jou?
Solliciteer dan snel online of stuur je C.V. naar asse.160@adecco.be.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteren

160 ASSE
+32 (0)2 453 20 49

Solliciteren